قوانین بازگشت کالا و شیوههای ارسال
قوانین بازگشت کالا:
- امکان برگشت کالا با دلیل “انصراف از خرید” تنها در صورتی مورد قبول است که پلمب کالا باز نشده باشد.
- امکان تعویض محصولاتی که با شرایط بازگشت کالا همخوانی دارند فقط تا 7 روز پس از تحویل محصول امکان پذیر هست.
شیوههای ارسال فروشگاه هوم دیش:
- شهر تهران:
- ارسال عادی شهر تهران یک تا 4 روز کاری زمان می برد. سفارش های شهر تهران به آدرس مشتری ارسال شده و مشتری موظف به تحویل کالا درب منزل و در کوچه یا خیابان هست. پیک های سازمانی امکان حمل کالا داخل منزل یا اداره یا ساختمان را ندارند.
- ارسال فوری شهر تهران 24 ساعت زمان برده و در روز کاری امکان ارسال وجود دارد. سفارش های شهر تهران به آدرس مشتری ارسال شده و مشتری موظف به تحویل کالا درب منزل و در کوچه یا خیابان هست. پیک های سازمانی امکان حمل کالا داخل منزل یا اداره یا ساختمان را ندارند.
- استان تهران غیر از شهر تهران:
- ارسال عادی استان تهران یک تا 4 روز کاری زمان می برد. سفارش های استان تهران به آدرس مشتری ارسال شده و مشتری موظف به تحویل کالا درب منزل و در کوچه یا خیابان هست. پیک های سازمانی امکان حمل کالا داخل منزل یا اداره یا ساختمان را ندارند.
- ارسال فوری استان تهران 24 ساعت زمان برده و در روز کاری امکان ارسال وجود دارد. سفارش های استان تهران به آدرس مشتری ارسال شده و مشتری موظف به تحویل کالا درب منزل و در کوچه یا خیابان هست. پیک های سازمانی امکان حمل کالا داخل منزل یا اداره یا ساختمان را ندارند.
- استان کرج:
- ارسال عادی استان کرج یک تا 4 روز کاری زمان می برد. سفارش های استان کرج به آدرس مشتری ارسال شده و مشتری موظف به تحویل کالا درب منزل و در کوچه یا خیابان هست. پیک های سازمانی امکان حمل کالا داخل منزل یا اداره یا ساختمان را ندارند.
- ارسال فوری استان کرج 24 ساعت زمان برده و در روز کاری امکان ارسال وجود دارد. سفارش های استان کرج به آدرس مشتری ارسال شده و مشتری موظف به تحویل کالا درب منزل و در کوچه یا خیابان هست. پیک های سازمانی امکان حمل کالا داخل منزل یا اداره یا ساختمان را ندارند.
- ارسال با پست:
- ارسال بوسیله شرکت ملی پست و هزنیه در مقصد هست.
- ارسال با تیپاکس:
- ارسال بوسیله شرکت تیپاکس و هزنیه در مقصد هست. ارسال تیپاکس فقط برای شهرهای دارای نمایندگی تیپاکس انجام شده و مشتری در هنگام انتخاب شهر نسبت به داشتن نمایندگی تیپاکس دقت کند.
-
-
- ارسال توسط باربری:
سفارش و کالاهای با حجم و وزن بیش از اندازه (بیش از 10 کیلو یا شکستنی) ارسال توسط باربری انجام می شود.
تحویل سفارش درب باربری و مکان تخلیه بار هست و هزینه اضافی بابت ارسال درب منزل برعهده خریدار محترم میباشد.
سفارش های ارسال شده توسط باربری، پیش از ارسال چک شده و ما از صحت و سلامت ارسال و کالا اطمینان کامل داریم.
لطفا از پذیرش کالا و بسته بندی ضربه خرده توسط باربری خودداری کرده و آن را برگشت بزنید.
کلیه ارسال ها، دارای بیمه و بصورت تضمین شده تحویل باربری می شود و شرکت ارائه دهنده خدمات ملزم به تحویل صحیح و سالم و بدون ضربه خوردگی است.
هرگونه اشکال، شکست، ایراد، خط و خش، لب پریدگی و حتی ایرادات جزئی؛ تنها یک ساعت پس از تحویل کالا پذیرفته است.
در ارسال هایی که مشتری تحویل گیرنده نیست و پس از دریافت با فاصله زمانی به کالا دسترسی دارید، موارد بالا تنها تا 24 ساعت پس از تحویل کالا قابل پذیرش است.
در ضمن صحت و سقم موارد مطرح شده با کارشناسان هوم دیش می باشد و پس از بررسی های تخصصی نسبت به قبول یا رد موارد مطرح شده، اقدام خواهد شد. -
- تعطیلات رسمی بعنوان روز کاری محاسبه نخواد شد.
- روز ثبت سفارش بعنوان روز کاری محاسبه نخواهد شد.
- ارسال های بوسیله باربری بین تاریخ 25 اسفند تا 14 فروردین سال بعد، بعلت تعطیلی باربری ها امکان ارسال نخواهند داشت و پس از این تاریخ ارسال خواهند شد.
- شیوه تحویل سفارش:
کلیه سفارش ها از فروشگاه هوم دیش با بسته بندی مناسب ارسال میشود. با توجه به اینکه فروشگاه نمایندگی رسمی برندها و محصولات داخل سایت هست، کلیه کالا و سفارشات پیش از ارسال از لحاظ سلامت و بدون ایراد بودن چک و بررسی و سپس ارسال می شود.
کلیه سفارش های بوسیله پیک فروشگاه، پیک ماشین و پست در محل آدرس تحویل خواهد شد. پیک های فروشگاه وظیفه تحویل سفارش درب منزل یا در طبقات و… برعهده نداشته و خریدار محترم باید به وسیله حمل کالا مراجعه و سفارش را تحویل بگیرند.
در صورت عدم مراجعه خریدار برای تحویل به پیک یا عدم حضور در ساعات تعیین شده، کلیه هزینه های برگشت و یا ارسال مجدد کالا بر عهده خریدار خواهد بود.
تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکانپذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
-
- ارسال های تهران:
سفارش های شهر تهران بوسیله پیک های مخصوص یا پیک فروشگاه ارسال شده و ما از صحت و سلامت ارسال و کالا اطمینان کامل داریم. مشتری و خریداران گرامی موظف به چک کالا بلافاصله پس از دریافت می باشند.
هرگونه اشکال، شکست، ایراد، خط و خش، لب پریدگی و حتی ایرادات جزئی؛ تنها یک ساعت پس از تحویل کالا پذیرفته است.
در ارسال هایی که مشتری تحویل گیرنده نیست و پس از دریافت با فاصله زمانی به کالا دسترسی دارید، موارد بالا تنها تا 24 ساعت پس از تحویل کالا قابل پذیرش است.
در ضمن صحت و سقم موارد مطرح شده با کارشناسان هوم دیش می باشد و پس از بررسی های تخصصی نسبت به قبول یا رد موارد مطرح شده، اقدام خواهد شد.
-
- ارسال توسط پست:
هوم دیش برای ارسال کالا و سفارش ها با شرکت ملی پست قرار داشته و سفارشات با حجم و وزن مناسب، تنها با شرکت ملی پست ارسال می شود.
سفارش های ارسال شده توسط پست، پیش از ارسال چک شده و ما از صحت و سلامت ارسال و کالا اطمینان کامل داریم.
لطفا از پذیرش کالا و بسته بندی ضربه خرده توسط پست خودداری کرده و آن را برگشت بزنید.
طبق قرارداد، شرکت ملی پست موظف به تحویل کالا و بسته بندی به صورت صحیح و سالم است و بابت این خدمات هزینه بیشتری از فروشگاه اخذ کرده است.
هرگونه اشکال، شکست، ایراد، خط و خش، لب پریدگی و حتی ایرادات جزئی؛ تنها یک ساعت پس از تحویل کالا پذیرفته است.
در ارسال هایی که مشتری تحویل گیرنده نیست و پس از دریافت با فاصله زمانی به کالا دسترسی دارید، موارد بالا تنها تا 24 ساعت پس از تحویل کالا قابل پذیرش است.
در ضمن صحت و سقم موارد مطرح شده با کارشناسان هوم دیش می باشد و پس از بررسی های تخصصی نسبت به قبول یا رد موارد مطرح شده، اقدام خواهد شد.
-
- ارسال توسط باربری:
سفارش و کالاهای با حجم و وزن بیش از اندازه (بیش از 10 کیلو یا شکستنی) ارسال توسط باربری انجام می شود.
تحویل سفارش درب باربری و مکان تخلیه بار هست و هزینه اضافی بابت ارسال درب منزل برعهده خریدار محترم میباشد.
سفارش های ارسال شده توسط باربری، پیش از ارسال چک شده و ما از صحت و سلامت ارسال و کالا اطمینان کامل داریم.
لطفا از پذیرش کالا و بسته بندی ضربه خرده توسط باربری خودداری کرده و آن را برگشت بزنید.
کلیه ارسال ها، دارای بیمه و بصورت تضمین شده تحویل باربری می شود و شرکت ارائه دهنده خدمات ملزم به تحویل صحیح و سالم و بدون ضربه خوردگی است.
هرگونه اشکال، شکست، ایراد، خط و خش، لب پریدگی و حتی ایرادات جزئی؛ تنها یک ساعت پس از تحویل کالا پذیرفته است.
در ارسال هایی که مشتری تحویل گیرنده نیست و پس از دریافت با فاصله زمانی به کالا دسترسی دارید، موارد بالا تنها تا 24 ساعت پس از تحویل کالا قابل پذیرش است.
در ضمن صحت و سقم موارد مطرح شده با کارشناسان هوم دیش می باشد و پس از بررسی های تخصصی نسبت به قبول یا رد موارد مطرح شده، اقدام خواهد شد.
آخرین بروزرسانی: اطلاعات تا تاریخ 26 سفند 1401 معتبر میباشد