دسته بندی محصولات

در انتخاب ظروف به داشتن پروانه از وزارات بهداشت و تایید موسسه استاندارد ایران توجه کنید. تنها ظروفی در کشور بهداشتی و سالم تلقی می شوند که مورد تایید این دو موسسه باشند.
این ظروف دارای استاندارد اجباری بوده و تطبیق آن با شرایط کیفی و بهداشتی مربوطه توسط سازمان استاندارد مورد بررسی دوره ای قرار می گیرد و هرگونه تخطی از شرایط مندرج در دستورالعمل کنترل کیفی سازمان استاندارد موجب لغو پروانه تولید آن واحد می گردد.
برند کاندید به طور کامل در چهارچوب خطوط سبز تعیین شده حرکت کرده و محصولاتی مطابق استانداردهای جهانی تقدیم حضورتان می کند.
محصولات این سازمان داری کواهی بهداشت و پروانه استاندارد می باشند. اگر به سلامتی خود و همنوعان خویش اهمیت می دهید این محصولات را فقط از کارخانه های تولیدی معتبر تهیه فرمایید.
متاسفانه در سالهای اخیر بسیاری از افراد سودجو اقدام به واردات ظروف بی کیفیت ارزان قیمت از کشور چین نموده اند. و به دلیل تنوع و زیبایی ظاهری موفق به توزیع این محصولات در سطح کشور شده اند. بسیاری از این محصولات از لحاظ بهداشتی منطبق با استداندارهای بین المللی و حتی ملی کشورمان نبوده و استفاده از انها توصیه نمی گردد. این محصولات عموماً با ظاهری آراسته به نام تولیدات کشورهای ایتالیا و آلمان و … و با قیمت های بالا فروش می روند.
هنگام خرید این محصولات به گارانتی و اطلاعات شرکت تولید کننده دقت فرمایید.

آنلاین